keskiviikko 1. huhtikuuta 2009

APRILLIA!


Tänäänhän on yksi vuoden parhaimmista päivistä, nimittäin aprillipäivä!
Aprillipäivähän on päivä, jolloin valehtelu on perinteen mukaan luvallista, ja muunmuassa tiedotusvälineet julkaisevat paljon valheellisia uutisia ja artikkeleita.
Päätän joka vuosi että aprillipäivänä olen erityisen tarkkana, mutta ei se auta, joku aina yllättää.
Tänään ei tullut paljoa otettua kuvia koska kameran akku sattui olemaan latauksessa.
Jospa huomenna räpsisin tämänkin päivän edestä.


tiistai 31. maaliskuuta 2009

Helsinki seikkailua!

PÄIVÄÄ!


Tänään tuli sitten kierreltyä vähän helsingin keskustassa.
Läpi tuli käytyä muunmuassa Hakaniemi, Kallio, Sörnäinen ja Arabia.
Päätin myös ostaa monen vuoden jälkeen happy meal aterian mäkkäristä.
Kierrätys hankkeeni loppui muuten sitten heti ensimmäisenä päivänä.
+

Kävin myös subwayssa juomassa kahvin ja syömässä über-rasvaisen herkkukeksin.
Eräs mummeli kielsi minua kuvaamasta helsinkiä, koska olen kuulemma turisti.
Siinä totesin rouvalle epäturistisuuteni ja jatkoin räpsimistä.

maanantai 30. maaliskuuta 2009

Kierrätys!


Ajattelin ruveta parantamaan maailmaa.
Ainut ongelma on että meidän pihalta löytyy vain ja ainoastaan sekajätepönttö.
Mikä siis neuvoksi? 
Aion huomenna soittaa taloyhtiöön ja vaatia niitä tuomaan ainakin biojätepöntön tuon toisen viereen.
Empä mä tiedä että kuinka paljon parannan maailmaa tällä mun hankkeellani, mutta yritys on kova :)




Shoppailua!

 
Yksi rakkaimmista harrastuksistani on SHOPPAILU!
Melkeimpä joka päivä tulee ostettua jotain.
Yleensä paita tai sitten joku mekko.
Koruja rakastan ylikaiken ja niitä ei koskaan voi olla liikaa!
Tänään kävin kaupungilla etsimässä itselleni bile-asua.
SpiritStoresta löysin itselleni pinkin tuubimekon (20€) ja iltalaukun (25€).
Helsinki10:stä taas bongasin itselleni muutamia koruja jotka sopivat tähän asuun.
Sitten vielä kävin ostamassa Sokoksesta GOSHin vihreän kynsilakan (7.50€).
Aluksi arvelutti tuo vihreäsävy, mutta loppujenlopuksi väri on ihana!





Ensimmäinen kerta!


Hellou kansalaiset!
Tämä on sitten ensimmäinen kerta kun kirjoitan tänne blogiini.
Tää blogi on aika uusi juttu mulle, mutta eiköhän tää rupea luonnistumaan.
Harjoitus tekee mestarin :) Eikös niin?
Tarkoitus olisi tunkea tänne jos jonkinmoista asiaa mun elämästäni.
Harrastuksista ja sen semmoista.
Kuvia ja tekstiä siis pukkaa joka päivä :)

Tässä vähän tältä erää!
Chiao!