PÄIVÄÄ!
Tänään tuli sitten kierreltyä vähän helsingin keskustassa.
Läpi tuli käytyä muunmuassa Hakaniemi, Kallio, Sörnäinen ja Arabia.
Päätin myös ostaa monen vuoden jälkeen happy meal aterian mäkkäristä.
Kierrätys hankkeeni loppui muuten sitten heti ensimmäisenä päivänä.

+

Kävin myös subwayssa juomassa kahvin ja syömässä über-rasvaisen herkkukeksin.
Eräs mummeli kielsi minua kuvaamasta helsinkiä, koska olen kuulemma turisti.
Siinä totesin rouvalle epäturistisuuteni ja jatkoin räpsimistä.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti