

Yksi rakkaimmista harrastuksistani on SHOPPAILU!
Melkeimpä joka päivä tulee ostettua jotain.
Yleensä paita tai sitten joku mekko.
Koruja rakastan ylikaiken ja niitä ei koskaan voi olla liikaa!
Tänään kävin kaupungilla etsimässä itselleni bile-asua.
SpiritStoresta löysin itselleni pinkin tuubimekon (20€) ja iltalaukun (25€).
Helsinki10:stä taas bongasin itselleni muutamia koruja jotka sopivat tähän asuun.
Sitten vielä kävin ostamassa Sokoksesta GOSHin vihreän kynsilakan (7.50€).
Aluksi arvelutti tuo vihreäsävy, mutta loppujenlopuksi väri on ihana!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti