maanantai 30. maaliskuuta 2009

Kierrätys!


Ajattelin ruveta parantamaan maailmaa.
Ainut ongelma on että meidän pihalta löytyy vain ja ainoastaan sekajätepönttö.
Mikä siis neuvoksi? 
Aion huomenna soittaa taloyhtiöön ja vaatia niitä tuomaan ainakin biojätepöntön tuon toisen viereen.
Empä mä tiedä että kuinka paljon parannan maailmaa tällä mun hankkeellani, mutta yritys on kova :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti